فهرست ثبت نام  0

درباره دوره

عکس دوره
  • عنوان دوره :
  • مدت دوره :
  • طول دوره : روز
  • مهلت ثبت نام :
  • قیمت اصلی :
  • قیمت قابل پرداخت :
  • ظرفیت دوره :

دوره آنلاین بازاریابی الکترونیکی

 هدف از برگزاری دوره : بازاریابی الکترونیکی به معنای بازاریابی از طریق شبه های الکترونیکی به خصوص اینترنت می باشد. روش ها و ابزارهای این نوع بازاریابی بسیار متنوع می باشد. به دو دلیل در مقالات و خبرها بازاریابی الکترونیکی را معادل بازاریابی اینترنتی قرار می دهند. اول به خاطر وسعت اینترنت و نفوذ آن و دوم به علت اینکه بسیاری از شبکه های الکترونیکی دیگر مانند تلفن، تلویزیون، موبایل و شبکه های درون سازمانی و برون سازمانی در بستر اینترنت هستند و یا در آینده نزدیک خواهند بود. بازاریابی الکترونیکی یا اینترنتی برای کسب و کارها هم فرصت هست، هم یک نیاز است و هم یک فشار محیطی که اگر نتوانند خود را با این فرآیندها و ابزارها سازگار کنند محکوم به شکست هستند.

 

مخاطبین:

  1. صاحبان کسب و کار فیزیکی
  2. صاحبان کسب و کار اینترنتی

سرفصل

  1. آمیخته بازاریابی در محیط وب
  2. بازاریابب از طریق ایمیل        email marketing
  3. بازاریابی همراه mobile marketing
  4. بازاریابی همکاری در فروش affiliate marketing
  5. بازاریابی ویروسی در اینترنت viral marketing
  6. بازاریابی از طریق موتورهای جستجو PPC , SEO
  7. بازاریابی محتوایی content marketing
  8. تحقیق کلمات کلیدی keywords marketing
  9. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی social network marketing
  10. آنالیتیکس.

ساختار دوره

نظرات

شما چه فکر می کنید؟
آنچه کاربران نظر داده اند ...
×
فراموشی رمز عبور

جهت دریافت رمز عبور خود از طریق پیامک شماره ملی خود را به همراه شماره موبایلی که با آن ثبت نام نموده اید را وارد نمایید.