فهرست ثبت نام  0

درباره دوره

عکس دوره
  • عنوان دوره :
  • مدت دوره :
  • طول دوره : روز
  • مهلت ثبت نام :
  • قیمت اصلی :
  • قیمت قابل پرداخت :
  • ظرفیت دوره :

این دوره آموزشی با هدف اصلی افزایش توانایی ها و شایستگی شرکتها برای نوآوری در همه عرصه ها مانند محصول، فناوری تولید و بازاریابی تعریف شده است. شرکت کنندگان این دوره آموزشی در یک فرایند یادگیری پویا و مهارت محور با مهمترین مفاهیم،تکنیک ها و مدل های عملی توسعه نوآوری در شرکتها و کسب وکارها آشنا شده و روش بکارگیری آنها را در یک فرایند جامع نوآوری از تولید ایده تا تولید محصولات و خدمات جدید فرا خواهند گرفت.

مدت این دوره آموزشی 40 ساعت است و به روش غیر حضوری برگزار می­شود. برنامه کلی دوره به شرح زیر است

آزمون پایان دوره

کار عملی و پروژه

کلاس­های آنلاین (وبینار)

دارد

معادل 20 ساعت (انجام کارهای عملی، ثبت و تحویل نتایج)

20 ساعت (10 جلسه 2 ساعته)

سرفصلها و محتوای اصلی دوره آموزشی:

  1.  نقش و جایگاه نوآری در عملکرد و موفقیت شرکتهای تجاری و واحدهای اقتصادی
  2. فرایند و ابعاد نوآوری در کسب وکارهای کوچک و متوسط
  3.  مشخصات و قابلیتهای یک شرکت یا کسب وکار نوآور
  4.  شناسایی موانع و تقویت کننده های نوآوری در شرکت
  5.  برنامه ریزی و اجرای پروژه های نوآوری
  6.  بررسی چند نمونه تجربه شرکتها در عرصه تولید محصولات یا فناوریهای جدید -مورد کاوی
  7.  آسیب شناسی وضعیت نوآوری در شرکت -همراه با کار عملی
  8.  تهیه یک مدل بومی نوآوری برای شرکت -همراه با کار عملی

موارد زیر مشمول 10 درصد تخفیف خواهد بود

  • ثبت نام گروهی بیش از 3 نفر
  • شرکت­ها و هسته­ های کارافرینی مستقر در مراکز رشد یا تحت پوشش مراکز شتابدهی نوآوری
  • اعضای کانون زنان بازرگان ایران

ساختار دوره

نظرات

شما چه فکر می کنید؟
آنچه کاربران نظر داده اند ...
×
فراموشی رمز عبور

جهت دریافت رمز عبور خود از طریق پیامک شماره ملی خود را به همراه شماره موبایلی که با آن ثبت نام نموده اید را وارد نمایید.